Welkom!

Leuk dat je even langs komt! Neem een lekker kopje leut en ga er even goed voor zitten! Ik heb als hobby bijna alles waar stofjes en draadjes aan te pas komen. Daar laat ik hier wat van zien. Veel plezier met rond kijken!

zondag 2 februari 2014

Bloggers Bee in Katwijk

Om 6 uur mijn bed uit om op tijd bij de bloggers bee in Katwijk te zijn.
Om half acht reed ik vanuit Almelo de A1 op en het was mooi rustig,bij Hilversum kwam ik de dames
tegen die ook naar de bloggers bee gingen zoals juud berna en wilma dus dacht ik daar blijf ik mooi achter rijden.
Zo kwamen we dus tegelijk aan,Yvonne verwelkomde ons al het het werd mooi druk.Wat wil je ook 20 kakelende dames in een hok.Ik mooie quilts voorbij zien komen maar ook  borduurwerk haak
en breiwerk.

12 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Misschien een volgende keer het ziet er gezellig uit.

Groetjes van Ria ;0))

Judith zei

Jammer dat wij jou niet gezien hebben! Te druk met kletsen!

Debby zei

Ik heb je zeer zeker gezien en het was hartstikke gezellig!
Je hebt een mooie quilt laten zien en je zeurenquilt gaat ook erg mooi worden!

Groetjes Debby

Chris zei

Zag het net ook bij Berna. Ontzettend leuk om elkaar zo te ontmoeten.

Yvonne zei

Het was weer zo leuk dat jullie allen van ver kwamen om deze dag tot een succes te maken.

Anoniem zei

Was weer gezellig, leuk dat je er weer bij was.

Liefs DUIF.

Floor zei

Had het al bij Yvonne gelezen, wat een gezelligheid is dat geweest!

petronella zei

Lijkt idd erg gezellig! Mooie quilt!

Ineke Hulzebos zei

Wat gezellig zo'n dag!

Liefs, Ineke

Lida zei

Was weer gezellig meis om jou terug te zien en je quiltje is echt gaaf! Groetjes
Lida

carina zei

Heerlijke dag dat is het rijden wel waard he!

marga zei

Hallo Noa.
het e.mail adres is
anita.dotje.@gmail.,
groeten
Marga