Welkom!

Leuk dat je even langs komt! Neem een lekker kopje leut en ga er even goed voor zitten! Ik heb als hobby bijna alles waar stofjes en draadjes aan te pas komen. Daar laat ik hier wat van zien. Veel plezier met rond kijken!

woensdag 2 maart 2016

Een dagje Culemborg

Gisteren dacht ik om maar eens een keer naar Willeke te gaan in Culemborg.
Ze heeft daar een hele mooie quiltwinkel die de naam heeft van de Fat Quater Shop.
Een mooie boerderij langs de dijk en boven was een leuke quiltwinkel.
Mooie stofjes leuke koopjes en natuurlijk ga je niet met lege handen naar huis.
 
kom zeker nog een keer terug
 
 

4 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Altijd leuk Noa bij Willeke! Ik kom er bijna iedere week wel een keer voor een Bee. Veel gezelligheid en idd een leuke winkel.

Yvonne zei

Wat een mooie score! Daar kun je weer even mee verder!

chevremont zei

oooh wat een leuke buit!

Chris zei

je hebt zeker mooie stofjes gekocht!
Lang, héél lang geleden kocht Chago en ik in Culemborg ons 1e grote bed .....