Welkom!

Leuk dat je even langs komt! Neem een lekker kopje leut en ga er even goed voor zitten! Ik heb als hobby bijna alles waar stofjes en draadjes aan te pas komen. Daar laat ik hier wat van zien. Veel plezier met rond kijken!

vrijdag 30 december 2016

Georgetown quilt

Een keer per jaar ga ik altijd nar Rietje voor een cursus deze keer was het een quilt met rondingen en blokken.
Er wordt heel veel op de naaimachine gedaan maar ik vroeg mag het ook met de hand ja natuurlijk zei Rietje vandaar dat ik alles met de hand doe
Ik heb bijna de sterren rondom klaar maar
wil jullie toch al vast de foto laten zien
de schulprand is de laatste rand iedereen maakt hem recht mar ik wilde wat anders en vond dit leuker

5 opmerkingen:

wilma oud zei

Wat is die mooi geworden Nelleke. En wat fijn dat jij bij Rietje komt. Voor mij is dat echt te ver weg, maar ik geniet steeds van haar blogs en berichten. Voor jou en je geliefden heel veel goeds voor 2017 van Wilma

Ineke zei

Helemaal naar jou smaak gemaakt, wordt dus prachtig. Ik weet dat je altijd zulke mooie en goede idee├źn hebt.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar

Yvonne zei

Dat wordt een mooie zeg!

Chris zei

Oh wat een mooie wordt dit. Zeker met die schulprand! Prachtig!

Marguerite zei

Wat een prachtig patroon en super mooie stoffen.