Welkom!

Leuk dat je even langs komt! Neem een lekker kopje leut en ga er even goed voor zitten! Ik heb als hobby bijna alles waar stofjes en draadjes aan te pas komen. Daar laat ik hier wat van zien. Veel plezier met rond kijken!

maandag 29 januari 2018

Bloggersbee Katwijk

Nadat ik vrijdag richting Amstelveen ging voor een gezellige naar mijn tante en de kringloopwinkels hadden bezocht gingen we samen met mijn andere tante en mijn nicht uit eten.
Zaterdag ging ik naar Katwijk voor de bloggersbee, dat was vanaf Amstelveen een klein stukje 30 minuten.
Gezellig iedereen weer te zien maar ook misten we Debbie die had vorige week haar man olotseling verloren 51 jaar dit mag toch niet maar daar word niet naar gevraagd.Debbie ik hoop dat je de kracht vind om verder te gaan,hoop dat je veel steun kunt vinden om al je dierbare om je heen.
Ook was er een leuk moment Yvonne haar eerste boek werd gepresenteerd super dat wij als eerste het konden gaan inzien en kopen.
Ik hoop op een vervolg
Ook waren er natuurlijk quilts te bewonderen en deze in het bijzonder ben er helemaal weg van

4 opmerkingen:

Yvonne zei

Dank voor je mooie woorden, het was weer een gezellige dag zo met elkaar!

Ineke zei

Wat een heerlijk weekend, alles netjes georganiseerd en iedereen bezoeken.
Leuk dat jullie bij de presentatie van het boek van Yvonne erbij waren.
Fijne week

BezigeBijMirjam zei

Het was zeker een gezellige Bee bij Yvonne. Ben jij al begonnen in het boek van Yvonne? En ja, wat een mooie quilts hè? Bijna heb ik mijn eerste Polak (kerst) ster af. Leuk om hè weer gezien en eventjes gesproken te hebben.🤗

johnypoipet zei

Your blog was absolutely fantastic!
Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
ฮอลิเดย์พาเลซ