Welkom!

Leuk dat je even langs komt! Neem een lekker kopje leut en ga er even goed voor zitten! Ik heb als hobby bijna alles waar stofjes en draadjes aan te pas komen. Daar laat ik hier wat van zien. Veel plezier met rond kijken!

zondag 16 september 2018

GBP

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ieys schreef,niet dat er niets te meldrn was maar via FB is het makkelijker maar geen excuus natuurlijk.
22 maart 2018 heb ik een GBP gekregen en voel mij super.
Heb er 39 kilo af en deze week kreeg ik een foto shoot
Deze foto s wil ik toch graag laten zien omdat ik nu zo trots ben en ook fat ik de foto's zo mooi vind

5 opmerkingen:

Marja zei

Meid wat zie er je prachtig uit!!
Daar mag je echt trot op zijn.

Groet,

Yvonne zei

Je ziet er prachtig uit Nelleke!
Wat zal jij je een ander mens voelen!

Annie Kingma zei

Mooie foto, en super wat er af is.
Mag je trots op zijn Zeker zal je fit voelen
Groetnis Annie

Ineke zei

Geweldig!!!

johnypoipet zei

Your blog was absolutely fantastic!
Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
ฮอลิเดย์พาเลซ