Welkom!

Leuk dat je even langs komt! Neem een lekker kopje leut en ga er even goed voor zitten! Ik heb als hobby bijna alles waar stofjes en draadjes aan te pas komen. Daar laat ik hier wat van zien. Veel plezier met rond kijken!

zaterdag 15 juni 2019

Ziekenhuis

Het is weer een tijd geleden dat ik iets heb geschreven.Er is een heleboel gebeurd.De laatste maand 3 x in het ziekenhuis gelegen,de laatste keer was afgelopen week.
Ik voelde mij al een tijdje niet goed heel veel rugpijn wat bleek nierstenen ze hebben mij daar aan geholpen door middel van een stent plaatsen.
Donderdag 6 juni hebben ze de nierstenen proberen te vergruizen dat was aardig gelukt totdat ik tweede pinksterdag weer op ben genomen
Had weer zoveel pijn.
De volgend3 dag gelijk weer geholpen d3 stent was verzakt en verstopt dus het gruis kon niet weg.
Alles is weer verholpen en dacht ik mag woendag weer naar huis
Nee dus ze hadden weer wat gevonden pff ik was idd geel wat bleek de leverwaardes veel te hoog en de galblaas ontstoken.
Gisterenmorgen een MRI scan gemaakt en vinden het raar dat ik geen verdere pijn heb.
Ik zei dat heb ik niet toen de arts kwam zei die ga maar naar huis en zie je donderdag weer en gaan we weer een rontgen foto maken en bloed prikken

5 opmerkingen:

Yvonne zei

Jeetje Nelleke, alles komt wel tegelijk bij je! Dat zal je niet in de koude kleren gaan zitten. Nu maar hopen dat je straks weer lekker snel opknapt en nergens meer last van hebt. Sterkte en beterschap gewenst!

digital printing 24 jam zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)

mahipatel zei

If I can write like you, then I would be very happy, but where is my luck like this, really people like you are an example for the world. You have written this comment with great beauty, I am really glad I thank you from my heart. online girl gurgaon
Gurugram Girl Number
Online Girl Number Dehradun
Gurgaon girl number
housewife Gurgaon
premium health
Health Tips

valley astro zei

The above article is nice and interesting,


https://www.maxxcashhomebuyers.com/

Charlotte zei

I check your blog customary and endeavor to take in something from your blog. Thankful to you and holding on to your new post.
reckless driving charge in virginia